2012年8月28日星期二

:+:+:西班牙海鮮飯:+:+:( 附食譜)

明明就係話星期四晚整呢個....之後...星期5晚整咖哩--->要黎交功課~~

點知咩都整唔成~~~

星期6晚唔O係屋企....怕左大少~~....朝早我就O係度洗洗切切...等佢中午放工番黎有得食~~~呵呵~~

因為星期6晚冇人o係屋企煮煮煮丫~~~~

第一次整...我覺得幾易整...呵呵呵...

等天氣凍D再煮過呢個西班牙煲仔飯~~~~~


材料及做法~:

白蘑菇 - 4粒~
橙燈籠椒 - 半個
連殼蝦- 8隻
帶子- 6粒
西班牙腸仔 - 1/3條
洋蔥 - 1個
蕃紅花 - 0.2克
白米 - 1飯碗 (我用番平時食O既泰國米咋)
魷魚仔 - 8隻


O係超市賣香料O個度買番黎O既蕃紅花(SAFFRON), 一樽仔就係得0.4克~今次用左一半了~~蕃紅花係以重量計最貴O既食材....

不過唔用佢黎整呢個飯....就失真了~!

...用少少就成個飯都香噴噴...抵~!!!!!


上星期O係五豐行搵到O既急凍魷魚仔~...好抵買...一盒都係1鎊半..(19蚊).....


今次用左半盒~


魷魚仔去衣去內臟去軟骨去眼睛位..之後洗淨隔水切圈


飛水後備用~



西班牙腸仔 + 白蘑菇 + 洋蔥 (切粒), 蒜蓉 (1湯匙), 燈籠椒切條~



煮食用橄欖油加入鍋中後開火~



先加入蒜蓉 + 腸仔粒 (個樣好似臘腸呀) 炒至出油後~


加入洋蔥粒+ 白蘑菇粒~ 炒至軟身~


加入白米炒勻~



蕃紅花+少少熱水浸數分鐘後加入鍋中~



第一次加入1飯碗份量滾水 + 少少雞粉, 煮滾後轉細火煮10分鐘~


第2次再加入一飯碗滾水..舖上海鮮及燈籠椒後轉中火再煮10分鐘~


 灑上少少香草碎~~~~~又係時候~~~~開飯了~~!!


有蕃紅花同埋西班牙腸....夠唒顏色丫~~

食時落少少檸檬汁就o岩唒我~!!


********************************

我o係出面食過4次西班牙海鮮飯...

第一次- 同朋友O係la tasca食...好味...
第二次- 同媽咪同細佬再去番la tasca食....一樣好味~
第三次- o係馬德里主廣場一間比較高價o既餐廳食 - 好好味~~
第四次 - 都係o係馬德里食..不過去左間平民餐廳食 (好似茶餐廳咁o既)....好難食~!!!!我食左一啖..就冇食~

食過4次...有好味同唔好味...自己可以調校番自己口味....

今次整之前都睇過好多食譜.....最有用係blog友+深夜煮煮會會友鬼嫁的食譜~~又詳細又清楚...

見到其他食譜...有d話唔用蕃紅花就可以用薑黃粉....唔係嘛..用黎整葡國雞o個d薑黃粉啵~~

自己屋企煮...自己食落肚o既...我都係比較偏向足料d~~同埋正宗d~~

今次係大少第一次食西班牙飯...(冇計啦...佢都唔鍾意出街食o既....)

我估到佢會鍾意食...(因為有飯又有海鮮丫....佢係香港胃...要有米飯落肚先最開心~) 但係佢之前一直唔肯同我去食la tasca...!!!!!

下次去bluewater....有機會就可以食啦~~~呵呵呵~~

沒有留言:

發佈留言