2013年5月6日星期一

:+:+:機場+池袋+無敵家:+:+:- 東京DAY 1~ (17.04.2013)

朝早9點半機...7點就飛的士入機場了~~

CHECK左IN入閘後.....去到貴賓室先發現冇拎咭...結果...我同陳米入唔到...

唯有食大家樂...(好似定係大快活..)



等上機~~~


明明就係好眼訓...但係陳大少好似好HYPER咁~~~~


我們的ANA飛機~~~


同團的專業攝影妹妹....其實係細佬的女朋友仔~~(有好多相都係佢影左..我就懶得影...等埋佢啲相仔呢個日本5日4夜遊先夠全面呢~~~~)

落左機之後同上次一樣...冇坐機場車又或者係機鐵出池袋....慳家少少坐京城線地鐵出去~~~

轉車時...麵包精媽咪去左買麵包~~~(我媽咪真係好鍾意食麵包的~!!!)


轉山手線好快就去到池袋了~~~


京成線轉車~~


話咁快...就到左酒店CHECK IN了~~~

上次(都係2007年嘅事了~~)都係一樣...住呢間池袋SUNSHINE CITY PRINCE HOTEL..(因為熟左路又覺得好就腳...今次都係BOOK番呢間)

同上次唔同嘅係...上次日本仲要有海嘯...又未有核電危機...

今次CHECK IN時...酒店比左我地一日一張感謝咭......仲有一張靚靚書籤...(我帶左番英國...不過仲未記得影相...我會補番的..)

意思大約係....謝謝大家喺日本呢個艱難時候都黎支持日本~~~~

的確...今次冷氣唔夠上次咁涼浸浸...(因為要慳電丫嘛..我明白的~!!)


因為都唔早了...第一晚...提議細佬佢地同媽咪去東京鐵塔行轉....(因為我同陳大少上次去過了...)

我地就兩個拍拖子喺池袋行吓....

呢部夾野機係夾魚魚....好好笑~~~啲魚魚好真呢~~~!!


上次呢度唔係戲院黎架~~~


行番出去池袋駅條路~~~


池袋好好行...又冇新宿咁多人同雜~~百貨公司同商店都夠多...

有PARCO~~


勁大間西武~~~(真係行極都行唔唒的...樣樣都想買~!!!)


行藥房都夠開心了~~


陳大少之前做左功課....專登黎搵呢個出名的...年輪蛋糕~~~


睇住佢整....感覺更加想食~~~


見到新高達彈珠機POSTER~~~


上次玩過彈珠機.....完全唔知玩緊啲咩...真係咪攪我~!!

不過今次係高達..有人好似想玩~~


行到去東武~~


都係為左行食物部~~~


一入到去...見到個日本嬸嬸SELL緊新鮮蕨餅....有原味同埋綠茶味....仲有得試食...蕨餅食過...

但係新鮮的..(即係今日買...聽日過期的就係第一次食~~~)

用冰鎮住零舍好味呢~~~

買左盒番酒店一齊食~~~因為媽咪都好鍾意食架~~!!!!!


行左入去食物部.....見到有雞泡魚刺身....

大少話未食過想食...但係後尾行行吓又完全冇左件事~~~


再行一陣~~~~


酒店大堂有間FAMILY MART....熟食櫃入面嘅熱狗腸唔知做咩好吸引...(我平時麻麻地腸仔架..不過佢好吸引~~~)

茄汁同芥辣嘅設計都好貼心....

唔洗搣開...只要一對摺......茄汁同芥末就可以一齊擠出黎~~~~真係一流~!!!!


約好左時間番酒店會合...但係又未夠鐘...但係又唔想食到太飽...(因為今晚去食掛住左好耐嘅拉麵......)

喺西武買左排餃子...

仲要係寫明100%國產肉使用嘅餃子~~~


仲有幾粒壽司就番酒店~~


喺FAMILY MART買左零食....呢包限定紫菜薯片好味道~!!

洗左個白白...訓左一陣...

就出發去食最寂寞嘅.....................................無敵家拉麵了~!!!!

上次黎4日3夜...3晚宵夜都係食佢~~!!!可想而知...佢有幾啱我地口味了~!!!!


冇一次去唔洗排隊的~~~!


其實佢都係賣幾樣野...

真係貴精不貴(款式)多~~~


因為我地5個人..冇連住5個位...

所以媽咪細佬佢地入去坐住先~~

到到我地時...一入去食食食...好味到唔記得影相~~~~呵呵呵~~~~(不過之後幾次去有影架~!!! 專業攝影師都有影)







食飽飽行去酒店附近24小時超市時經過呢間...
餃子の王將!!

去左超市買飲品零食..日用品...有咩啱就買咩之後....就番酒店訓豬豬了~~~!!!

因為聽日行程都好緊湊呢~~~~!!!

沒有留言:

發佈留言