2014年1月27日星期一

:+:+:韓醬煎西冷:+:+:(涼粉家晚餐06.01.2014)


呢排真係少煮飯...屋企買定左包一PACK5塊獨立包裝的安格斯西冷比陳大少有時自己可以要黎煮飯又或者係煮意粉~

今次我煮...簡簡單單的用韓醬醃好...甜甜地好好餸飯...
簡直就係一味懶人餸呀~!!!

呢枝喺香港拎番黎的韓式醃肉醬...谷友介紹, 原來英國超市都有得賣...WOW....
咁唔洗就住黎用了~!!

一塊牛扒+2湯匙韓式醃肉醬, 醃起碼30分鐘~!

今次因為淨係煎一塊牛扒仔...
用左LC OMELETTE PAN, SIZE剛剛好~!!

傳熱快....牛扒一定唔會出水~~

因為係要黎餸飯...唔想太生, 剛剛熟就最好..
好怕飯上面有紅卜卜血水呢~!!!

切件之後灑少少炒香左的芝麻就OK喇~!!!

開飯了~!!!!!

呢日晚餐: 韓醬煎西冷+椒絲腐乳炒羅馬菜+瑞士汁煎蝦蝦~

當然唔少得湯水啦~啦~啦~

眉豆花生雞腳排骨湯....


健康好味又有益~!!

6 則留言:

  1. 呢款韓式醃肉醬有分唔同肉類㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..我用呢樽係豬味丫~!! 谷友仔報料...呢樽TESCO賣得平過中超呀!!!

      刪除
  2. 辣豬肉味醃醬也好野味! 今日碟蔥爆豬頸肉就係用左了~

    回覆刪除
  3. 涼粉子:
    ~原來陳大少, 間唔中都會自己下廚!!!
    ~現在, 越來越多韓國產品, 我連韓國菜聽到好多人講!

    回覆刪除
  4. 等我搵下呢邊有無呢款醬先!
    謝謝分享!

    回覆刪除
  5. 我岩岩又買左樽新的, 諗住新年用黎炆排骨呀

    回覆刪除