2014年2月5日星期三

:+:+:粟米無花果豬骨湯(附食譜):+:+涼粉家晚餐 (28.01.2014)


其實過年前都好左好多....冇咩煮飯都有KEEP住煲湯...
呢 晚係:粟米無花果豬骨湯, 仲加左淮山同杞子

有益又好味~!!

 都係我平時的一貫懶人做法, 
一次過入家多多豬骨
一次過汆唒水洗乾淨後, 分好一包包用保解袋放番入冰格

煲湯時拎一包出黎就OK..(我冇解凍架!!)
粟米同紅蘿蔔都係一樣做法~

所以放工番屋企先再煲湯都覺得方便又快手~~

材料加凍水, 大火煲起後轉細火煲一個半小時即可~ 

(用LC鍋真係可以縮短煮食時間啦~~)

 開飯了~!!

雖然係簡單餸菜, 不過對好耐冇食過三餸一湯涼粉子晚餐的陳大少黎講...
佢呢餐真係食得好開心~!!

有 粟米無花果豬骨湯飲~


仲有柱侯蘿蔔牛腩, 煎午餐肉同埋蠔油芥蘭~~

等開飯的時候...有隻卡卡豬食到一地都係西芹......

之後唔願食....寧願訓多陣等開飯~!!

真係好大少奶的生活呀~!!!!!

5 則留言:

  1. 之後唔願食....寧願訓多陣等開飯.....喺我屋企絕對無可能發生嘅事呀!!!

    Blaze一定係第一時間食哂所有嘢, 然後繼續望住我好似前世餓親佢咁架.

    回覆刪除
  2. 涼粉子:
    ~有啖湯飲,真係好好多!!
    ~你啲Le creuset 裝餸兜, 係oval 型,好特別!! 係uk 買??依家你食飯, 全set le creuset 啦!

    回覆刪除
  3. 哈哈!原來KaKa都瞓得好斯文喎,手手腳腳都夾住哂!

    回覆刪除
  4. 我都係買骨回家出水, 之後一包包放冰格....唔洗成日去街市...

    回覆刪除