2014年2月4日星期二

:+:+:星期日。飲茶日@GREENWICH世紀:+:+:(26.01.2013)


星期日係我同大少的拍拖日...因為佢一早起左身.....(一早係12點幾啦~)
問佢想食咩...佢話去飲茶喎...

好啦..一於出發去GREENWICH的世紀, 又近屋企附近又有兩間中超....
夠唒方便~~~

芋魚得我自己食..所以次次都食有餘有剩的打包拎走~


蛋撻仔陳大少好鍾意....

搵日有力啲整番轉涼粉子蛋撻仔比佢食先得~!!!

次次都會叫碟炒野食...今次醒起好耐冇食過豉椒牛河丫...

 明蝦角差唔多次次都會出場..

今次叫左三式腸粉...有蝦腸, 叉燒腸同埋一條好耐冇食過的牛肉腸粉~
見佢三式腸粉竟然同蝦腸, 叉燒腸, 牛肉腸都係同價...

咁下次都係叫佢好了...一次過食唒3種腸粉...

人少少飲茶就係咁丫...
 

屋企好耐冇整鳳瓜...叫左碟黎食吓~~呵~ :)

仲有大少好鍾意的小籠包...

之前幾日谷友維維媽POST左個好靚仔的自家制小籠包...
引到我想學吓整呀~!!!

又係灌湯餃~~~

生煎菜肉包~

8個點心加一碟炒野連埋貼士40鎊...

英國黎講算抵食丫~!!

食飽飽去左中超行個圈...
冇咩買野就70鎊架喇呢度....

宜家啲錢錢真係唔見洗呀~!!


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 菜心芥蘭都要9鎊/KG, 蓮藕3鎊/KG....

      不過要食就冇計...

      刪除
  2. 涼粉子, 而家D$真係好唔見洗~~~祝你身體健康, 心想事成~~馬年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀CICI!!!!

      香港買餸都係好貴呀~!!!

      刪除
  3. 我哋每次去中超都係買到荷包勁流血!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係又唔可能唔買唔食架嘛..同埋自己煮點都好過出去食...又健康啲又乾淨D~!!

      刪除
  4. 新年快樂! 芋角我啱呀,有機會陪妳食!
    倫敦生活指數真係好金下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一言為定~!!我真係勁LIKE芋角~!!!!!!

      呢度搵呢度洗其實都OK的..平時超市買野唔係特別貴..有時仲幾抵呢~!!

      不過中超的貨都係坐飛機黎....貴就貴在呢度了~!!!

      刪除