2014年3月30日星期日

+:+:卡卡豬相集 - 3月(前):+:+:


涼粉子生日喺3月頭...由於忙忙忙...生日慶祝就後補啦....

正日當日...大少買了蛋糕番黎...

我當然開心啦...不過似乎卡卡更加開心~~!!

你睇佢....真係笑騎騎架~!! 
 
 呢個樣...我地一般都係叫佢做扮可愛呃食樣~!!!

豬卡次次見到我地執行李就唔開心...

有幾唔開心??? 見佢撐緊地下冇唒心機咁就知啦...

今次係陳大少有要事番香港...不過我地行去火車站時卡卡仲係好開心

仲要痴到陳大少實一實....

意思應該係......媽媽走唔緊要...我有爸爸陪就OK....

因為次次單拖番香港都係我丫嘛~~~

一起等火車....

仲要拖乖自動比手手爸爸~~~

平時一個人行去火車站..大約10-12分鐘

行出去火車站...用左20分鐘.... (卡卡88卦卦慢慢行...)

但係行番屋企...行左45分鐘...

點解??? 因為卡卡行幾步就擰轉頭望吓爸爸番黎未....

我呢....好似拐帶左人地隻狗咁囉~!!!

番到屋企....卡卡都係唔開心...

悶悶不樂咁~~~!! 

一個慘樣~~~


涼粉媽叫卡卡聽電話...

次次聽完婆婆講野..卡卡豬都會好開心架...

點解?? 涼粉媽次次都係叫卡卡問我拎零食囉~!!

心情唔好更加要食餐好~!!!

魚蓉薯蓉+雞肶+西蘭花~!

一般開飯前都要番床床度坐定定等我地話OK...

佢會等...但係個樣緊張到呢~~~

再黎...日日都要食得好....

唔係大少番到黎...見到卡卡瘦左一定會心痛了~~~

椰菜烚蛋加雞肶~

 見佢咬甘荀就覺得佢好可愛~~~

甘荀都係甜...有時食椰菜都幾好~!!

我懶的時候...卡卡都有火雞肶食~!!

 我同卡卡講... 乖乖地啦...爸爸星期四朝早就番黎了~~

佢呢晚就即入陳大少電腦房訓....

我就醒起...卡卡知道時間, 知點輔早夜晚...但係佢唔知星期幾打星期幾~~

為左唔係好想佢成舊悶蛋咁喺屋企...

佢唔願行我都要佢再行多一陣....

襯好天丫嘛..呢個係朝早9點黎...大約有5度...佢唔會太熱的..

唔願行...只係因為懶~~~~~~

再行多陣...開始熱~~~

番到屋企訓左一陣之後.....

又係一舊悶蛋咁~~~

反正開開蒸爐....一次過蒸一盤青豆比卡卡當零食~~~

健康零食仲有蘋果~~~~乖乖地等....

一話OK就發禽青....

不過係咪狗狗天性呢..佢地好識就位...點狼死都唔會掂到我手指架~~!!

食飽左...又黎一個掛住爸爸嘅樣~~~!!

5 則留言:

  1. 記得以前朋友屋企好多人住,成日有人執喼返香港,每次三隻狗狗都會好失落,其中一隻仲會眼濕濕添!
    大少知道KaKa咁miss佢,實好肉赤啦!

    回覆刪除
  2. 見到 Ka Ka 等食個樣又好可愛呀!
    佢真係好有靈性呀!抵錫!

    回覆刪除
  3. 涼粉子:
    ~生日快樂, 身體健康, 開開心心!!
    ~原來卡卡鐘意食蛋糕. 哈哈~~
    ~卡卡同大少感情,好似濃啲喎!!

    回覆刪除
  4. 卡卡開心你又開心,涼粉子,生日快樂!^^

    回覆刪除