2014年4月14日星期一

:+:無花果雪耳燉瘦肉湯:+:(附食譜)

之前媽咪知我買左個蒸爐之後就叫我買個適合燉野的盅/煲...

但係屋企個廚房一早比LC攻陷左...(唔係LC我都唔願買的)

陳大少番HK時...涼粉媽搬左一個番屋企再叫大少抬番黎倫敦比我~~~
多謝你地呀~~~~ 

第一轉...即時燉番轉無花果雪耳燉瘦肉湯潤一潤佢~!!


材料及做法:

瘦肉凍水慢火汆水去雜質 (表面有泡泡浮起要即時隔走架~!!!)
之後洗淨隔水~


雪耳用清水浸軟後..用廚剪剪去硬蒂~


隔水~


我用左英國無糖無花果乾~ 略浸後乾水~


龍皇杏~


將所有材料入盅, 加入滾水大火煲至滾起~


加入蒸爐內, 100度火燉煮2個半小時~
(其間我仲蒸左卡卡的食物啦~!)


有湯飲了~!!!


清甜又滋潤~!!





10 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係燉mode呀..不過佢可以set 40 - 100度....

      刪除
  2. 咁就要慰勞吓陳大少喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮左好多餐飯飯過佢食了~~~哈哈哈~~~

      刪除
  3. 愛心盅 + 愛心湯,呢個湯一定好滋味同滋潤啦!

    回覆刪除
  4. 涼粉子:
    ~難得係, 依個砂煲放得入蒸爐嗎!!
    ~有湯飲下, 人都潤好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~成個放入去好方便, 佢又唔會話太細~!!.. 飲開湯真係冇湯飲好唔慣架~!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 中超有架~!! 你去入一個煲煲煲啦~!!

      刪除