2014年7月8日星期二

:+:+:MATSURI 日式鐵板燒餐廳:+:+:

係咁的... 我們的FACEBOOK群組''歡樂谷'真係愈黎愈好玩...

真心分享的有... 問問題的又有.. 熱心解答的又有.. 見到有平/靚/抵買的東東而話比大家知都有~!!

傾認真的有... 吹水傾閒計的又有... 真係幾熱鬧的~!!!

有時同陳大少出去食飯.... 會唔知食咩好.. 之前谷友仔介紹的MATSURI...

就真係10個讚了~!!!




入到去... 經過長長bar檯.. 果然見到matsuri 即係祭典用的紙制大型裝飾~!!!



落左樓梯, 就係餐廳區~~

有私隠度較高的vip區, 亦有壽司區... 



先叫飲品.. 本身唔多飲酒的陳大少話食鐵板燒要啤一啤...

我要左杯calpico咋~~~~



陳大少叫左個和牛龍蝦餐.. 我就散叫左天婦羅, 壽司同埋三文魚~

前菜 - 赤味噌茄子

夏天好適合..應該可以番屋企整到~~!!


三文魚帶子Pâté


邪惡的龍蝦味噌湯...

一粒粒黃黃地色浮面就係龍蝦膏啦~~~~


我的天婦羅~


龍蝦魚魚刺身~~


我的壽司set~~


龍蝦天婦羅~


陳大少最想食的和牛出黎了~~~


邊燒時聞到陣味就好想快啲食丫~~!!!


火焰和牛~


見到火火就會更開心~~~ 唔好問我點解~!!哈哈~~



燒完出黎好大塊... 陳大少話... 好抵食啵~!!!! 

一次過等佢食到過夠癮啦~!!!


我的三文魚都好好味~~


再黎... 肥美鵝肝煎意大利飯~~


我地都估唔到.. 會咁大舊鵝肝... 其實...都食到好飽了~~~

入口即溶真係.... 好邪惡~!!!


甜品時間...

火焰芒果雪糕~!!!



個樣就真係麻麻地.. 但係....係10級正呀..

本身話飽到上心口的人兒仲話想encore多一份囉...


下次先啦~!!!


食飽飽就乖乖比錢走人了~~~

呢餐都食左成3個鐘頭架.... 飽到上心口.. 好想出去散散步呢~~~

matsuri好似係米豬蓮推介餐廳黎架~!!

朋友仔果然好介紹呀~!!!

6 則留言:

  1. 有機會都要去豪一豪呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你10月同我地一齊就可以一齊去食個LUNCH丫~~~

      刪除
  2. 真係好得喎! 無諗過食鐵板燒仲有肥美鵝肝餸飯,正呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻,,,你講得真係啱呀~!!! 好邪惡~ XDDD

      刪除