2014年9月25日星期四

:+:台北漁市 - 上引水產- 戶外燒烤部:+:

嘻嘻... 買完蛋糕番酒店放好...

再CHECKOUT..

涼粉子問蜜糖小姐: 仲有咩地方我應該要去睇睇架??

蜜: 冇咩架... 你都唔係觀光架啦...

涼: 咁不如去多轉上引食野啦~!! 今次食燒燒~~~



黎到上引之後.. 可以天陰陰....

蜜: 嘩.. 天陰陰仲幾大風啵~~

涼: 正常架.. 我冇咩邊次要坐飛機嗰日係完全唔落雨架~!! 


嘻嘻~~~ 黎到呢度好開心~!


其實如果唔係一陣要出機場...

唔想傻傻吓過海關...

飲啖酒食海鮮一定好正呀~!!


點左飲品後... 

又係時候出去點餐了~!!!


點解秋刀魚咁抵食??


原來鮭魚西京燒...

同涼粉子之前整的:+:味噌燒三文魚:+: 應該都幾似丫~!



細細隻的澎湖生蠔都好抵食~~~~


仲有串燒同菜菜類~~


我地又坐低等食了~~~

呢幾日台灣之旅有WIFI用真係好方便好爽呢~~~~ 

坐的士時間就可以篤篤篤~~~


嘻嘻.. 今日真係主力食燒物~~ 呵~


好長的煙囪呀呀呀~~~

上面有噴霧器.. 都幫到手降溫的~~


嘻~~


其實真係細細粒的.. 不過都算鮮甜~~


乾貝 (即係帶子啦..).. 麻麻地~~

蝦蝦就梗係好味啦~~~!! 

燒鮮冬菇好好味~~~


扇貝好甜.. 不過佢落左少少清酒..有酒味.. 我覺得影響左...

係有少少酒味丫.. 如果唔係.. 就一定更合涼粉子心水~!


大約港紙13蚊的秋刀魚真係好味的~~!!

海鮮嘛.. 新鮮就係成功左大半了~~~

仲有.. 涼粉子鍾意的....... '物而硯'呢~!!!


我地兩個都係三文魚頭的粉絲啦~!!!!!

好好味~!!


燒青椒好甜的~


仿土雞串就麻麻了~~


上引梗係有涼粉子喜愛的海膽啦~~~

不過.... 唔係特別平的...

同埋..... 淨海膽真係唔夠海膽軍艦好味丫~~ 哈哈~~


下次黎台灣要食蟹呀~!!!!!!!!!



日式拌飯的粒粒~~


除左海鮮.. 呢度都有肉類賣的啦~~~!!


如果肚仔有位... 我地兩個應該都會入去食多轉立食丫~!!!!!



不過真係好好好飽... 所以.. 就一於留番下次啦~!!

沒有留言:

發佈留言