2014年9月20日星期六

:+:西門町ONE PIECE + 林東芳牛肉麵 + :+:

之後黎到西門町~~


好多電單車呀~~~!!!


行經出門的老天祿~~

不過蜜糖小姐話麻麻地... 同埋.. 得個貴未冇咩特別...

咁見咁多人.. 我都唔想入去睇睇了~~


見到間ONE PIECE 店~~










即時WHATSAPP左相仔比陳大少.. 

買左架船船比佢啦...

嘻~


之後話去按腳腳..


等左一輪.. 又可以飲杯茶同埋電話充充電...

點知到我地時.. 我地話兩個都要女師傅..

就話要再等...


都唔等了.. 我地行多陣~~~


去左屈臣氏....


又去左康是美~~~

之後就打的番酒店HEA陣了~~~~!!


其實未餓... 不過唔知食咩好.. HEA到12點幾...

睇書仔見到有間火鍋店開24小時...

就打的去啦...

點知去到見到冇開門...

完全冇準備之下就只好問的士叔叔呢個時間仲有咩開又有咩好食....

的士叔叔問我地想食咩...

我就話.... 牛肉麵~~

咁我地就黎到林東芳牛肉麵了~~

見到有條人龍...

食物出品都應該唔錯啦~!!



涼粉子點左碗半筋半肉麵...

呢個時候... 蜜糖小姐話... 佢少食牛~~~

我暈了~!!


切牛腸~~

幾爽口好味的... 加埋小小白醋真係唔錯~!!


花干原來即係豆腐卜...

唔食牛的蜜糖小姐... 食左兩碟~~~~ 

(早知唔食牛我就唔會話去食牛肉麵啦~~~~!!!)


牛肉麵黎到時係清湯架...

檯面上有麻辣醬同埋辣椒醬~~~

自己落左之後... 嘩~~~ 好好味呀~!!!


食飽飽打的番酒店... 

食左辣野... 就去左酒店旁的7仔`

買左飲品.. 同埋品蜜瓜軟雪糕解解辣~~!!


沒有留言:

發佈留言