2014年10月21日星期二

:+:木魚湯日式火鍋:+: (12.09.2014)

好心機的時候... 係好明顯地睇得出的...

呢晚... 有涼粉家日式火鍋~~



見到都覺得好開心~!!


日式鍋就梗係要日式少少~~

用木魚碎用湯底.. 

如果有昆布可以加埋一齊.. 湯底就一定更鮮甜啦~~


木魚碎大約25克, 加入600毫升滾水...

焗大約15分鐘就可以隔渣備用~


準備好的火鍋配料有:

大大隻海虎蝦 - 2隻
鮮冬菇 - 梗係要批左個花先更和風啦~~
蟹柳棒 - 見超市有呢隻高價少少但係樣子較似蟹腳我就買黎試吓.... 果然係一分錢一分貨~~ 唔錯~!!
旺菜
 粟米
金菇
雞肶菇


牛肉片 - 韓超買的牛肉片真係相當唔錯~~~


唔少得烏冬冬啦~~~~


開開心心又一個晚餐了~~~

6 則留言:

  1. 涼粉子:
    ~我見到你依餐, 我都好開心, 你啲食材和LC 配合埋一齊, 我見到都眼甘甘!!
    ~原來啲木魚碎可以咁用!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...我比你整到笑左~!!! 你都應該買埋買埋唔少LC架係咪??

      木魚碎咁用都OK丫.. 有時放凍豆腐OR日式前菜上面都用唔到咁多丫嘛~~~

      刪除
  2. 真是不得了,小高愛吃呀!

    回覆刪除
  3. 真是好好吃!我愛打邊爐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都愛打邊邊~.. 特別係天氣凍凍地嘅時候呀~~~~~

      刪除